אקוניס: בראש סדר העדיפות – פסקת ההתגברות ופיצול תפקיד היועמ"ש

    אסתי פלד No Comments on אקוניס: בראש סדר העדיפות – פסקת ההתגברות ופיצול תפקיד היועמ"ש

    ח"כ אופיר אקוניס ממפלגת הליכוד לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אזרחי ישראל משלמים בעליות המחירים את מחירי הממשלה עם רע"מ. צריך להפריד את הייעוץ המשפטי מהתביעה הכללית. אין את זה בשום מקום מתוקן בעולם. קורא לבן גביר וסמוטריץ' להפסיק עם ההתכתשויות ולהתאחד" | האזינו לריאיון המלא

    צילום: פלאש 90
    14:23
    01.05.24
    צבי טסלר No Comments on חשיפת 'המוקד הציבורי': עקצו ונקנסו בכשני מיליון ש"ח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת אופיר אקוניס מהליכוד שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" והתייחס למערכת הבחירות ולנושאים שעל סדר היום. תחילה התייחס אקוניס לעליות המחירים במשק: "אמרתי כאן בתכנית הזו שהטלת המיסים של ליברמן לפיד ובנט תביא לעלייה ביוקר המחיה. גם במליאת הכנסת אמרתי את זה, את אשר יגורנו בא לנו. כל אזרחי ישראל משלמים את מחירי הממשלה, בכסף שלנו קנו את קולות רע"מ".

    "לומר שעליות המחירים זה עניין בינלאומי, זה בושה וחרפה, לועג לרש, נכון שיש מלחמה באירופה וזה מוביל לעלייה, אבל בממשלה לא עושים כלום. הם לא מנהיגים. מה שיש לעשות אלו רפורמות שיורידו את המחירים, הזינוק במחירים הוא מהשנה האחרונה, לא כשאנחנו היינו. זה לא נכון לומר שלא עשינו כולם, העליות הללו לא היו אצלנו".

    "בשנת 2003 כשהיה משבר, לא אמרנו שזה משבר בינלאומי, אמרנו שזה משבר שלנו וטיפלנו בו. הורדנו מכסים שהביאו צמיחה למשק. הנוסחה היא הורדת מיסים ומכסים, צריך להוריד גם את מס החברות, פה בישראל הוא מהגבוהים בעולם צריך להוריד אותו ל 18 אחוז" הוסיף אקוניס.

    על מערכת המשפט אמר אקוניס: "אני עמדתי לבדי כאשר ייצגתי את עצמי מול הייעוץ המשפטי והפרקליטות. צריך להפריד את הייעוץ המשפטי מהתביעה הכללית. אין את זה בשום מקום מתוקן בעולם. זה טעות שחייבים לתקן אותה. זה פשוט בדיחה שזה עדיין ככה. הצבעתי בעד פסקת ההתגברות בוועדת שרים לחקיקה, חייבים לעשות שינוי במערכת המשפט".

    על הפריימריז בליכוד אמר: "אני גאה להיות במפלגה דמוקרטית, ש 120 אלף איש מצביעים בפריימריז שלה. זה לא קורה ביש עתיד וישראל ביתנו ולא אצל גנץ וסער הטוטליטריים" אמר.

    "בבחירות האחרונות נכשלנו בכך שלא הבאנו מאות אלפי מצביעים. גם ג' וש"ס לא הביאו מספיק מצביעים. קיבלנו החלטה להשקיע בשטח על פני הדיגיטל כדי להעלות את אחוז ההצבעה בימין ולגרום לכך שמפלגות בשמאל לא יעברו את אחוז החסימה, בנוסף אני קורא לבן גביר וסמוטריץ' להפסיק עם ההתכתשויות ולהתאחד למען ניצחון המחנה הלאומי".

    האזינו לריאיון המלא:



    0 תגובות